• Vybrat den

    Srpen 2026
    Po Út St Čt So Ne


    PODPOŘIT STALOSE BTC ETH LTC

    Vědci promluvili o nečekaném užitku čaje

    13-11-2018 Sputnik CZ 132 90 slov zprávy
     

    Vědci zanalyzovali údaje 23letého průzkumu, kterého se zúčastnilo 53 tisíc lidí. Uvádí se, že asi 12 tisíc z nich mělo nemoci srdce.


    Specialisté porovnali stravu účastníků pokusu a došli k závěru, že konzumace potravin obsahujících okolo 500 miligramů flavonoidů chrání před vznikem a rozvojem ischemické choroby srdeční, mozkové mrtvice a onemocnění periferních tepen. Vědci to vysvětlují protizánětlivými vlastnostmi tohoto prvku.


    Takové množství flavonoidů je obsaženo například v šálku čaje nebo hrsti borůvek. Zároveň vědci doporučili, aby se lidé vzdali kouření a pití alkoholu.



    Zpět Zdroj Vytisknout Zdroj
    Nahoru ↑