Vědci po dobu pěti let zkoumali 25 tisíc lidí starších 50 let. Experiment zahrnoval pouze ty, kteří dosud nebyli diagnostikováni s rakovinou nebo se srdečními problémy. Individuálně pro každého specialisti vypočítali denní dávky.
Jedna skupina užívala vitamín D, druhá omega-3 a třetí dávkovala falešné pilulky. Podle výsledků studie odborníci nezjistili žádné rozdíly ve zdravotním stavu členů všech tří skupin.