• Vybrat den

    Srpen 2026
    Po Út St Čt So Ne


    PODPOŘIT STALOSE BTC ETH LTC

    Vědci oznámili, jak často můžete jíst vejce

    12-10-2018 Sputnik CZ 102 91 slov zprávy
     

    Podle vědců konzumace jednoho vejce denně může dokonce snížit riziko mrtvice, uvádí MedikForum.


    Člen představenstva Německého fondu srdce Helmut Golke, který komentoval tento výzkum, poznamenal, že hraje významnou roli to, se kterými potravinami jsou vejce použita. Například tradice konzumace této potraviny se slaninou je skutečně spojena s rizikem konzumace nasycených mastných kyselin škodlivých pro cévy. Nicméně poznamenal, že jídlo ovlivňuje cholesterol pouze částečně.


    „Ostatní je otázkou genetiky. Geny určují množství receptorů nízkodenzitního lipoproteinu v játrech, které regulují cholesterol v krvi," vysvětluje Golke.


    Zpět Zdroj Vytisknout Zdroj
    Nahoru ↑